ja gott folk

Jag hade planerat in en hel vit helg, för kropp o hälsa plus att jag jobbade... men icke det svartnade totalt..
Ackurat..

Det blev en hel del häng på Mosebacke, fredagen slutade hemma hos Chemmo jag viktor chemmo o alex körde kockduellen 4 på morgonen, det va grejer de! Jag spetsade min o viktors pasta med en gnutta gin och lite slatte bärs för att liva upp aromen!

Igår däremot vart det en hel runda på söder, mosebacke - Balthazar - debaser.. var smockfullt - movitz- 7-eleven :)
När vi gled vidare från mosebake i lördags gjorde jag det vi alla kvinnor vill göra!
Jag lyckades få till den ultimata vurpan i den stora Mosebacke entre' trappan, inte lyckades jag bara med det utan jag lyckades också tajma in mig så att när alla drog sig från mose.. så tog jag täten med min vurpa. ni som inte medverkade under kvällen missade en riktig show!

Idag var en riktigt trevlig bakissunday.. först var jag på jobbet vilket var slappare än slappt, vi stod o hängde i kassan och blåste såpbubblor :) Sen åkte jag in till medis och hookade upp med resten av töserna, för att käka lite på Melanders uteservering... jag insåg att jag nog vill jobba lite i år igen på melanders i juli nån gång kankse bara för känslan!


 


Kockduellen
team1                team 2



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0