SWEET BARCELONA!

Yes då var man hemma igen efter en händelserik vecka i storstaden Barcelona.
Sjukt underbart ställe, funderar nu på att  plugga min inredningsarkitekt linje där istället för hemma i sverige, här är de så trist...
Hur som höger var på en massa sköna klubbar med all sorts musik, skönast gung var det dock på Apolo med salsa och samba genre. It's Lovely!
Män finns det gott om vart du än befinner dig, hur du än ser ut - bakis, sliten och äcklig i mataffären så får du fortfarande nån på kroken, simpelt liv!
Sen så blev jag ju faktiskt rånad på min digitalkamera mobil o pass och diverse småsaker andra dagen, men det gjorde inte livet surt för mig nej för helvet de var bara å festa vidare, så myket annat kunde man inte göra! Så se upp dom är överallt och smidiga som attan!              

 Vi brudar i BARCA!

barca
Från vänster: Cilla, Jag, Alex, Sara, Daniela, Klefan, Mirri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0