traumatiska rum

Mamma tycker att mitt rum these days ser ut som en soptip eller som att jag har blivit drabbad av en kraftig storm i mitt rum. Men problemet har jag kommit fram till (ok det var mamma men men) och det är mina kläder. Jag har 2 stora garderober, jag brukar ha kläder i den ena och annat skit i den andra men var för någon månad tvungen att ta ut alla skitsaker ur den ena och släng ut en del och resten hamnade under min säng och i random hyllor runt om i lägenheten för jag var tvungen att skaffa emr plats åt mina kläder . men nu räcker inte de 2 garderoberna till längre det är därför jag tillfälligt dumpar kläderna på golvet och min nuförtiden osittbara soffa. men imorn ska jag ta ett steg framåt och få ordning på de hela...kanske


image26
Mamma detta är ett gott exempel på att det kunde vart värre, right ( dvs om jag typ hade CS som fritidsintresse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0