Denna weekend

Den var skön, det började med lite spel o lekar hos alex på dagen, sen så vankades det klassfestligheter :D
Som blev riktigt lyckat , en o annan hemlighet avslöjades, Erika blev vald till snyggast lärare, det dansades vilt, Axel var superfull, Det hånglades vilt inom könen höhö.
ett stort tack till Daniel som fixade lokal - thumps up!

I lördags så blev de en chillig dag, jag o alex var trötta o bakis så vi bara geld hos fia, där kikade vi på en massa filmer från Järvsö 07- de var bra kul de :)
Sen kollade vi på massa gamla biilder från nian sen blev det filmkväll och resten av brudhögen kom över för att se på Dogma som btw dom flesta hade set och den var väl inte så jäkla rolig, men ibland fick dom till de!

Igår var jag hemma och fixade med mina album, håller på att sätta in alla bilder från när jag o mamma har rest runt om i världen, sen gick jag ut o mötte Fia. Vi tog en hyfsat lång promenix vid årstafältet, sen berättade jag för henne om Skatecampet i Malmö och hon blev riktigt tagg så nu ska vi dit, i hopp om att det finns platser kvar!!

Nu ska jag snart springa iväg o ha Balett lektion i 1 och ½ timme o jag är förkyld men kör ändå fan kommer bli trött som attan men what the fuck ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0