Lördagen..

På lördagen var det dags att klippa mig som jag sagt att jag ska göra i nån månad men Lisa som skulle fixa min frilla var grovt bakis så de får återigen vänta  :)  Sen var de dags för mig att rulla över till Uppsala där min kära syster bor, hon o hennes polare skulle ha inflyttningsfest  o iom att dom hade flyttat till en sjukligt stor villa så blev de en riktigt jäkla fet fest, o golvet gungade lika bra som på min o fias fest, bra skit de där.
 Temat var huvudbonader, o fan vilka fantasifulla prickar det finns, jag själv hade glömt temat oh fick göra en ful hatt i tidingpapper som trots den dåliga kvaliten gick från person till person hela kvällen!

Själv raggade jag till mig en ölhjälm av en riktigt söt kille, tyvärr så var ölen slut men ja söt som han var gick han o hämtade påfyllning, sen dansade jag o minsyrra o några andra på matbordet  och jag fick för första gången i hela mitt liv crowdsurfa över dansgolvet...Elller det gick inte så bra,  det var 8 st killar o min syrra som skulle ta emot mig resten av den dansande massan insåg sakt att helvet hon tänker hoppa, och som tjej ska man ju för sin egen skull helst falla bakåt annars kan det lätt bli så att nån grabbar tag i titsen, men framåt som jag var körde jag rakt fram. resultatet blev att visst tog dom emot mig men greppet dom fick kanske inte var de bästa  ja  jag sluatde på golvet asgarvandes åt att aa fan vet jag.

Den festen var riktigt lyckad och den gör jag gärna om, om det går och han sötnosen ska jag allt ta o hooka upp med  nästa gång!, jäklar va het han var!

image20

klockan hade kommit att bli runt 4 o jag o syster yster var 2 trötta satar som  slocknade efter hennes oändliga samtal med diverse män.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0