Måndagen

Idag var jag sjuk, jag har som sagt fått en cold sen i helgen som har övergått till hosta, oh jag var med o världens förjävligaste röv hosta förra året som höll i sig i drygt 4 månader o de villl jag inte råka ut för igen, så jag valde o stanna hemma, rätt skönt men uttråkande, så jag fördröjde min tid med att titta på pirates of the caribbean tre men såg aldrig de sista 30 min för den andra cd:n funkade inte men de gjorde mig inte så besviken, filmen var inte så mycket å ha iaf... efter lite föda-intag så kollade jag på Transformers  vilken också var en rätt kass film men aa va gör man inte en sjuk dag, har inte kollat på så mycket som 2 filmer på en dag på ja du ja vet inte hur länge, lite frustrerande är det när filmerna inte väcker något större intresse.

Sen har jag sovit väldigt väldigt väldigt länge o snart tänkte jag sova igen, tänkte nämligen ta mig till skolan imorn, sen måste jag kolla lokalen vi ska ha vår studentskiva i också iom att jag håller i hela de där "jippot"


Naaj sovdax?.....

ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0