i skuggan av

Idag  gick jag till globen efter plugget, köpte en massa onödigt skit som jag köper  these days, som en massa hud lotion av olika funktioner, färger och lukter sen tänkte jag köpa lite underkläder, måste säga att utbudet av globens underkläder söööög. Jag har faktiskt insett att underkläder är nog det jag kommer lägga ännu mer pengar på, för H&M och alla dom borde hålla sig till att endast gör kläder o inte under.. kläder..Jag har kommit fram till att det får fortsättas med inköp av dom najsare. visst dom är en anning dyrare men mycket najsare  och är snyggare.

Sen bestämde jag mig för att vandra hemåt istället för att ta tvärbananen, för idag var det sweet summerlovin' sunshine :)



image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0