it's just two dope boys in a cadillac

aa idag visade sig den sköna solen återiigen!

Man blir varm av sweeet summer lovin', å imorn är det valborg och mösspåtagning jisses va festligt!
Det blir till att dra till Snaps kl 14 för hela högen, sen får vi se vart de bär av mot kvällskvisten...

idag hade jag hft pistolen i högsta hugg o skulle sätta upp Impuls affischer men sorry Lina, det fanns ingenstanns på söder där man kunde avfyra häftpistolen, skulle dragit med mig tejp istället, jag får fixa det imorn innan plugget.. aa eller inte iom att jag börjar kl 08, jag styrd e imorn hur som höger :)

nu ska jga pimpla i mig mina b-vitaminer  hörs o synes bröllop i nynäs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0