Kopparfärger?

Idag var det skola, fotolektionen inledde dne här onsdagen, inte så kul... Min fotolärare Renato - en konstig typ. Var en anning arg på mig för att jag kom nån minut sent(han är helt överdriven med att komma i tid)  sen vart han ännu surare när jag inte hade tagit några nya bilder, men ääh de där kan jag fixa nån dag på egen han d med min egna kamera. Tänk er själva, kl var 9 på morgonen de var snö ute och jag kom hem sent inatt, hur sugen är man då på att gå ut och fota?

Dagen gled vidare med årets Talangjakt, den var faktikst över förväntingarna grym, jag blev riktigt stolt över att se så många grymma talanger i plugget, helt sjukt va duktiga alla var på att skaka rumpa, köra locking sjunga o hela de köret. Good shit!

Kl tio i sju skjutsade My mig till Globen, det är nämligen så att min käre vän Daniela varit hårmodell för Maria Nila och nu behövde dom några till så Daniela frågade om jag, Lina & Mirri ville ställa upp. vi kom dit och dom fick berätta vad dom ville göra för frisyr och vad vi själva verkligen inte skulle vilja ha det. Dom ska klippa upp mitt hår lite och lägga in koppartoner, vi får se hur det artar sig. Men dom ville inte ändra så mycket för dom tyckte jag hade väldigt lång o bra hår, vilket jag är glad över för jag ville inte heller ändra så mycket.
På lördag ska vi dit igen och bli klippta och på söndag ska vi vara hårmodeller på Rival för Maria Nila. Det blir catwalk, styling och hela köret.
Jäklar vad nervöst, tänk om man skulle ramla?! Aja det ska bli riktigt skoj iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0