rynka?.... minnesförlust?

Nämen vad är det här Katia?...
 alla känner igen scenariot att man glömt bort någons födelsedag eller att nån glömmern ens egen.. men jag har nu råkat ut för det ultimata!!
Tatatata...

Jag glömde bort min egen födelsedag!
Imorn... eller snarare om cirkus 2 timmar blir jag 19 år alltså 228 månader eller ungefär 6935 dagar gammal...
Och jag kom på mig själv med att kolla schemat på jobbet idag att det var dne 20/4... jag tyckte datumet påminnde om något sen såg jag 21/4...hmm. shit jag fyller år imorn :O?!

summering:
- snart 19 år, 
- har inte ägt ett enda id-kort i hela sitt liv (postens fel, fan ta dom)
- är nu för cool för 18 år ställen men för töntig för 20+ ställena(livet är hårt & 19 måste vara den sämsta åldern)
- har absolut inga minnes celler kvar i kroppen.. eller dom har snarare slutat tillverkas för länge sen...
hur i all sinn dar ska jag bli som gammal?
-får inte längre gå till tandläkaren gratis....(fick ett brev för nån månad sen)
-börjar skolan kl 08 på min egna självaste födelsedag..


+ jag är ett år närmare linn o my.... jobbar på att komma upp i samma ålder & snart är jag där!
+ har varit i 22 länder vilket betyder att jag snittat mer än ett land per år.. bra där vilket i sin tu betyder att om jag fortsätter så här så kommer jag ha varit i drygt 70 länder när jag är 60, det är riktigt bra isf
+ jag slutar skolan snart wooohoooo...

Tot: 6 st minus och 3 st plus varav 3 av 3 plus var helt värdelösa..




 
image255


...Började min laidbacka stil med kepsen bak o fram redan i barnsben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0