Ljuv musik i mina öron

nu sitter jag och lyssnar på Jack Johnson och Coldplays nya skiva Viva la vida, ladda hem den om ni inte har den!
den får 4 av 5 rostar lätt!


De har hänt förunderligt mycket dom senaste veckorna men samtidigt skulle jag kunna säga att de har fan inte hänt ett skit för jag vill utforska ny mark och stockholms marken är riktigt finkammad för tillfället, behöver nya ytor att upptäcka.. därför kommer jag snart börja räkna ner månader - veckor - dagar - timmar - minuter kvar till jag tar mitt pick o pack o flyger över till sydamerika dryga 4 månader kvar nu...

Idag var min bror o syster här, vi åt middag hela familjen och tittade på bella (min systers) bilder från kroatien.. hon var där i 2 månader hos släkten och gick på en kurs i kroatiska i zagreb, skulle ha följt med i några veckor men så blev de icke.. dåligt med klirr i kassan..

här kommer lite gamla familje bilder som min syrra scannat in och kom förbi med idag, jag ska nog börja använda pappas gamla kamera.. bilderna blev så mycket finare på den tiden..


Mamma


Storebror & Pappa


Bror (serpentinhögen) & syster


Bella & Crille


 Mamma & Crille

pura vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0