...alkohol de nya vattnet?

Ja ni, hur mycket dricks det inte these days? Min käre vän Ville har slutat snusa, så istället så "feströker" han bara på helgerna när han är wasted, men jag och Ville kom fram till att vi typ är fulla varje dag så de där med feströka går sakta men säkert över till heltid, men som man brukar säga livet är en fest ;)



 tog lite bilder till fotolektionen dom va najs

Min sportlovsvecka har hittills sätt ut på detta vis:
Förra helgen var jag mest full, så vi skiter i den..

MÅNDAG:
Jag jobbade och vi hade fått en ointressant fet vattenläcka i affären så det var mycket meck, sen var jag hemma och käkade middag med min familj for once, för min syrra var i stan. allmänt tråk

TISDAG: Jag jobbade till sju sen drog man hem tog en dusch och hoppade i nya kläder för att sen gå o bärsa en del på Viking med nära och kära! det var riktigt mys! Jag förlorade sju kr på spelautomat, mycket nämnvärt... Ville skulle lära mig spela men de sket sig, jag tar skulden för de!

ONSDAG: Juste det var igår, jag var sjukt äckligt trött när jag vaknade och mörkte att helvete, jag är cp förkyld igen... jag gick o la mig igen o sov en hel del. Sen åkte jag till Lina och styrde uppp projektarbetet, så idag (torsdag) ska vi till Bonden och ta en öl med event ansvariga engelsmannen Phil :)
Sen åkte jag hem och tog det lite lugn , hade vid de här laget fått huvudvärk och frossa men ut skulle man för det var ACE<3 STASH, VI drog till Göta Ark och drog en del öl, Sofia var med, tillbaka från sjukhuset efter operation: Blindtarm...coolare än så blir det inte. Väl på Kolingsborg där festen ägde rum var det riktigt röj aa de va en lyckad kväll helt enkelt, förutom att jag på hemvägen beställde en hamburgare i en chorre när min buss skulle komma om 6 min... min buss kom 30 sek senare så jag fick ingen burgare och gick back 40 spänn...klantigt

TORSDAG: Vaknade 8 imorse o sen direkt till jobbet, jag låter som en haschpundare som inte gjort annat än druckit Whiskey och rökt hela sitt liv. Men de är najs...hrmf
Fick gå tidigare från jobbet för jag mådde inte bra, är täppt och allmänt sjuk, så slutade 14 ist för 17 de va iaf najs på riktigt snart blir det  Bonde´n bar .....vi hörs

mvh... jag när jag jobbar på toppen
image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0