bara trött

Min trötthet har fortfarande inte återhämtat sig men dne är nog på god väg, som en bonus vaknade jag i morse och hade skitont i halsen och hostade hela dagen.. så jag sket i den one and only lektionen jag hade idag och sov till halv 2..
 
Kl 16 träffade jag Lina inne i stan och vi gick på cafe 60 för att förberedda oss inför mötet med klubben Hemma Hos!
Väl på Hemma Hos träffade vi  dom ansvariga killarna eller snarare männen, dom var riktigt trevliga men lite småkaxiga, lokalen var riktigt najs och jag o Lina blev verkligen taggade :D
Men dom vill ha skit mycket i baren... 30 000:- på en kväll, men dom bad os komma förbi nu i helgen och "dricka sprit o festa" så vi fick se hur dom annordnade sina helger, de ska bli kul, då  tänkte vi även  prutta ner intäkten i baren ;)

Hemma Hos innan renovering nu är det riktigt snyggt!
image60

Kommentarer
Postat av: ballzor

Hahah great..men ska det verkligen stå PRUTTA ner intäkten i baren? Antingen är jag otroligt flummig eller så var det här faktiskt hur kul somhelst!

2008-02-07 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0