Fredagsfylla

Igår tänkte jag till en början att jag skulle ta en fredag hemma o skriva min uppsats som ska vara på 6 sidor och inlämnad på söndag , och jag inte ens börjat med skiten... men det blev trots allt utgång iaf :)

Mennningen var att vi först skulle dra till neu och kolla på Dj Medhi eller hur han stavas. ´Men sen var jag med mina kära vänner som taggade en till max så jag åkte med dom till gamla och rätt uttjatade 90's. Taxituren dit var riktigt skoj! vi beställde en taxi för 6 st och fick en limousine, jag  haffade shotgun och försökte styra upp bra musik iom att chauffören satt o kollade på tv4 på sin lilla lcd skärm, men radion funkade inte, men till min räddning  avslöjavde chaffisen att han hade en cd skiva med sig , jag blev lycklig, jag satte på skivan o såg på fodralet mot min förvåning att detta var  det bästa av Lasse Stefans, i samma sekund dånar det dansmusik i bilen! men what the fuck ! Det roligaste var väl att han körde oss fram till  den stora kön och släppte av oss framför alla  med lassestefans dunkande! Ser ni bilden framför er ...

90's var rätt kul, träffade Mackan, min granne och hela hans entourage sen bar det vidare hemm till viktor och alexander jag o linn iaf, där drack vi vidare och det var riktigt kul faktiskt! Inan var vi förbi kaotiska 7/11 på mariatorget, runt 03 då det är som mest folk, kassören var galen o lackade satan på linn för att han gav henne fel mat, men men :) dte värsta var väl at vi slockande 7 imorse och nu ska man tagga till inför VICE, Taggad men trött!

TIll och på 90's




EN bild av sin egen sort, va kan det vara ... ? 06 på morgonen hemma hos Viktor oh Chemmo mer
hemma än  vad jag var kunde inte ens ägnare åstadkomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0