hemska måndag

Idag var en riktigt trött dag!
Jag slumrade till när jag kollade på några gamla entourage avsnitt igår runt 18:30 men vaknade igen kl halv ett för att min pappa tyckte jag skulle stänga av datan innan jag gick o la mig, sen kunde jag inte somna om... sov nån fjuttig timme... och i med att helgen har varit rätt vild ocgh sömntimmarna har legat på minus så är man fortfarande rätt ringrostig. Extra hårt var det att börja plugget kl 08.05... vilken jävla tid att börja på varför inte bara kl prick 8?
aja kom iaf  en halvtimme sent så..

VICE i lördags var riktigt skoj :) det dansades, bjöds på gratis bärs o cider tyvärr fanns det endast cider biljetter när jag kom, dom smakade som en fjortis luktar... kemikaliska frukter.. men dom slank ner iaf !!
Sen dunkade Adam Tensta några enstaka låtar, de vart grymt tryck... HEla kvällen kändes väldigt kort på något sätt..Runt 3 snåret..kanske.. drog vi hem till Erik och a resten har jag inte så bra minne av men de va kul iaf :)

lite bilder från förkröka hos erik samt från VICE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0