Jag är tillbaka...

Okej folks, min data fungerar igen! Hallelulja, klarar mig inte utan musiken!
Hur som höger klagar miná vänner på att jag suger balle på att uppdatera den här bloggen, så sorry men jag har fan dåligt med tid... streeeeeeesshat, jaja äöverlever bör man annars dör man de va iof rätt självklarat men över till något annat :)

Som festligheter!
I fredags var  vi på Beckhmans fest, det var riktigt skoj och riktigt BILLIGT! En riktgt tankad fylla för lite över hunkan...Sen gick vi till spyan de var också najs...det var premiär för mig och fia Men de va inget extravagant där inne, random klubb, najs musik :) Sen tappade Fia sin mobil, och började ragga på några män utanför sleven, jag var fett lack (anledning är censur) så jag ville bara hem och dom här männen trodde verkligen vi skulle hem o sexa, men icke sa nicke det var inte n¨ågra jag tyckte va värda att hänge i granen...SÅ vi tog vår taxi och jag satt och predikade om hur lack jag var och Fia var exakt sådär att hon håller med en när man behöver det.. ni vet!

Här är lite bilder


                        image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0