Jag vet..

Jag ska fixa så att bakgrunden bakom inläggen ska vara vit men  jag har inte orkat lägga manken till!

Oh Juste jag fick besked från Folksam igår att de jag blev rånad på I Barca kommer jag att få 2193:- för... rätt dåligt tänkte jag när jag läste brevet.. som fortsatte..

- " Din ersättning blir då  693 kr då självrisken på 1500:- är avdragen från beloppet"
Woho... 693 kr det kan man ju faktiskt verkligen INTE få en ny digitalkamera, mobil, nyklar, pass och väska för !!

Men sen stod det även köper du nya prylar inom 6 månader betalar vi mellanskillnaderna från va vi värderat dom för till nypriset, vilket innebär att dom till exempel värdesatte min mobil för 1000:- iom ålder så om jag köper en ny för cirkus 2500:- så betalar dom 1500 :- så allt pappers tjafs kanske var lönt tillslut :D


De jag skulle komma till va att jag ska invesetera i nya mobil o kamera nu när jag har cashflow och då kommer det strömma in bilder här !
Några  bilder från min goda Canon på Skatecampet i Malmö



Grymma Candy  från Holland  trixar i Stapelbäddsparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0