kom o tänka på..

kom o tänka på sarah min kära barndomsvän som har flyttat till Helsingborg, hon är en av världens snällaste och har varit med om mycket, hon är en sån vän som alltid kommer va med en trots att vi inte bor nära varandra, var i helsingborg för ..ja va blir det nu... 4 månader sen kanske, det var riktigt kul :9
trots att jag blev väldigt förbannad på en viss man, Jag hade lust att kasta en stekpanna i huvudet på honom för att sen proppa hela hans käft full med koskit... men det gjorde jag inte, de fanns ingen koskit så jag bad honom att
- DRA ÅT HELVETE!!!!!

såhär i efterhand ångrar jag att jag inte hade en  stekpanna i högsta hugg! somliga gör mycket mer skada än nytta hos folk som står mig nära och det gör att man kokar över av ilska!

Hur som helst var vi på efterfest hos Sarahs granne och han hade ett sjukt uppstyrt DJ-bord :)

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0