Little saturday... onsdagen den 13;e

Ohojaja  i onsdags skulle det festas till, målet var Democrazy på Snaps men  vårt slutgiltiga mål blev Cafet
Kvällen var mysig och mustig:) Jag och ville hade en trevlig konversation utanför snaps... VI låtsades komma från hmm uppe i norrland någonstans och att vi var här i STockholm för att se en livespelning med Lasse stefans, vi skröt om att vårt uteliv.. alltså the one and only klubben Paradise där vi bodde var bra mkt grymmare än sthlms uteliv... vet inte om det var så många som trodde oss men men
 
Jag är trött på att jobba, jag gillar mitt jobb som bara den, men nää det blir för mycket these days.. pjuuuu suck o stön
 Ville jag och Klefan på Snaps

image93
 THumps up
image94

Full o glad... cafet
image95
ALltid lika glada på kvällstid

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0