dax för update

Hola ladies and gents!

nur har jag inte alls varit aktiv på väldigt väldigt länge, but I'm back.
Imorn är det den stora dagen.. JÄRSVÖ bär av :D Årliga resan till järvsö med när oc kära skolhomies tar sin plats över helgen, så nu går jag runt o packar lite grejer, men är sjukt osugen på att packa faktiskt - tröttnat på de!
Snackade med Linn nyss, vi pratade om när vi ska dra till mexico o att det går en resa till venezuela på fredag som var nere i.. hör o häpna svenska folket.. : 1999:- för 3 veckor i karibiska solen, sugen?

Men men tills dess blir de iaf 3 dagar fullkastrull i järvsö! nu får jag iaf lite tid att använda mina superhäftiga termobraller :) här kommer lite nytta o nöje!..


SM3c klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0