Jag har fått skrivspasmer ikväll

  • Sen min bartender experience i lördags så kände jag att jag borde dela med mig av min egen påhittade drink som vart oväntat god! Som några av oss vet har jag en talang att få alkohol med lite yoggiyalla och diverse ingredienser att smaka super !

    Så här är receptet på min drink som jag nog faktiskt härmed döper till Katkoto!

    KATKOTO!
  • 4cl Vodka
  • partysoda (konsums egna typ)
  • limesoda (limesprite)
  • tranbärsjuice koncentrerat
  •  3 st pressade limeklyftor

Lägg en del is i ett drinkglas, pressa därefter i limesaften och släng i klyftorna i glaset.
Häll därefter i lite partysoda och sen fyll upp resten med limesprite, tillsätt tranbärsjuice koncentrat.
Ta den snyggaste drinkpinnen du har o blanda om!
- Nu har du mig i handen!

image43

Kommentarer
Postat av: Fia

KATKOTO! KATKOTO!

2008-02-02 @ 14:54:25
URL: http://snailpower.blogg.se
Postat av: Katia

nu är det fixat och om döpt ! :)

2008-02-02 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0