SOOLEN


Ok, nu har jag spanat på resor varje dag sen ja... efter sommaren och man är bra sugen på att ta ett flyg till la Mejico med linn, sofia o Mirri men de lär inte bli av förrens måndag den 11 feb. förmodligen..
Är riktigt taggad på att träffa los americanos som ska dit samtidigt som jag lärde känna sist jag var i Mexico, älskar stället, folket, stämningen  o den sköna värmen som bara smeker!! Lovely!



Lite bilder från Mexico 2006




Idag impuls shoppade jag ännu mer, så nu har det gått 3 dagar och jag har aldrig någonsin i hela mitt liv köpt så mycket för så lite pengar :D

allt detta fick jag för dryga 900:-
2 linnen  - Monki
1 klänning - Monki
1 jacka - Monki
1 par ascoola lila spandex tights  - Monki
1 häftig  jeans jacka/tröja/kavaj - Weekday
1 par spandex tights svarta - Weekday
1 turkos bikini - Weekday
1 par jeans - WESC
1 par jeans - Weekday
1 par skor - H&M
1 par solglasögon - H&M
1 satin jacka - Monki

De va ingen dyrbar shopping de men man fick mycket för pengarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0