trånga bilfärdar, heta nätter & otroligt snygga män

Hemma efter en veckas roadtrip med mycket ståhej, en hel del krökande, en del gnabbande, en hel del danmark (vi älskar de!) och allt där till!

Dröm-män ska inte vara ett mission impossible, dom killarna är oftast inga dröm-män när de kommer till kritan utan de ska vara nån man klickar som fan med.. sen träffas  man inte på ett tag och sen trånar man efter dom så in i norden!

dröm mannen nr 1 är fortfarande Curtis.. de var inget nytt.. men igårnatt stötte jag på dröm mannen nr 2!
jisses skulle kunna göra mycket för att stöta på honom igen, vi hade vårt moment en sen, full kväll på vägen hem..

for the record..Phil.. clubmanager på bonden bar bjöd över oss till bonden idag.. han vill ha oss där vi ska köra en re-run på Impuls.. de är de han vill.. ni får hålla ögonen öppna om de dyker upp något...

min uppdatering här är usel o ni som chillar här vet om de.. men fortfarande kollar ni in den när jag inte skrivit på dryga 3 veckor.. de är lite touching :)


nu ska jag försöka sova utan att vakna kl 07 av hettan.. de är hard work work imorn.. ja gillar mitt jobb.. starkt!



 chillar lite i väntan på sofia i Kalmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0