då var man hemma igen

kom hem från hultan i söndags på kvällskvisten... märkte att det hade blivit torka på inlägg här så tänkte släng in en resume' av senaste livstiden..

jagtog studenten, de var det roligaste man gjort på sjukligt lång tid!! flaket skulle jag kunna åka om och om och om igen!
förövrigt as skön natt, som slutade sent på bussen hem från södersidan..

jagvar på hultsfred nu nyligen, jävligt softträffade en massa gammalt folk och även nytt folk...
träffade också random mannnen som var hot, som inte är random men goes under random som undercover namn... han jag var på svartfest med i högdalen.. jag träffade honom iaf på backstagen på hultan de var soft vi hängde lite jag var snusk full.. träffade honom även  av slumpen i tanto igår också, vi stöter på varandra ofta nuförtiden..de måste vara nån menning med det hela, right..?

kom nyligen hem fårn en promenix på söder med alexanderhade inte träffat den homien på ettbratag så de var najs, gled en runda på montelius...

mitt rum är ett helvete och min pollen är en bitch!, skulle gänra laddat lite bilder fårn hultan men glömde min kamera i bilen hos männen jag åkte hem med, men han skickar den på posten så den är på g :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0