de coolaste på länge

fick höra några ljuva ord den här veckan..

Igår kom  det fram en kille till mig i kön till tunnelbanan...

Han -  ursäkta, men vilken energi du utstrålar, otroligt!
Jag - hehe, öhm shit tack, alltid kul o höra !
Han, nä men vekrligen, häftigt, och sen väldigt udda klädval, men jävligt coolt!
jag - haha tack eller vad man öhm aa


udda klädval... är det bra?

väl på jobbet kommer det in en farbror som säkert bastat 70 sträcket...

farbror - ursäkta är det här lagerhaus?
jag - jajamensan, du har kommit rätt.
farbror - jag tyckte väl de för dom där borta sa att stockholms fagraste tjejer jobbar här, de var bara de jag ville säga, ha det bra vännen!

även om mannen aldrig hade gått att hänga i granen så måste jag erkänna att de värmde lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0