hemmaplan igen..

kom hem från peace and love festivalen igår... skulle ta bussen som gick 08 på morgonen, jag skyndade mig från campingen till busscentralen.. ingen buss förrän kl 10.. jag köpte en tågbiljett och hoppade på tåget... intog en plats i restaurang vagnen och somnade på matbordet.. sen var det dirren till jobbet kl 14 - 17... efter slapp jobb så åkte jag hem tog en dusch käkade lite och återhämtade mig...

Jag o alexander skulle hitta på något så jag skickade iväg ett mess....
han o adrian skulle hem til adrian och chilla, så jag hakade på ut till saltsjöbaden.. vi spelade lite basket käkade pizza och kikade på matchen... senare in på natten smög vi ut och tog cyklarna ner till stranden och badade och lyssnade på musik.. de kändes som en riktig sommar film.. som om vi var 3 "bästisar" sen barnsben och hel den biten.. aja kul var de iaf!  sen hällde vi i oss en shot av indisk cashewäppel sprit.... smakade skit, så vi tog shotten i badrumet utifall någon skulle få för sig att lägga en puke.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0