mannen i mina drömmar

Lycka!

snackade nyss med Curtis, mannen från canada som jag träffade i Mexico när jag var 17, han har köpt mark i mexico och ska bygga hus där, min drömmar går i uppfyllelse! vi skulle träffas i costa rica när jag gör min sydamerikanska trip, men har inte snackat med killen på flera månader!nu ska jag glida till honom i december och surfa, Fan vad jag saknat honom... är det en perosn jag känt sjukt mycket gemensamhet med efter ett dygn så är det Curtis, han surfar han 'lskar att resa han är spontan han är fett mysig och framför allt heet!

jag ska nog gifta mig i vinter.. godnatt amigos!


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej men fyfan vad mys hörru!:)

2008-06-18 @ 01:51:15
URL: http://bjorkegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0