:)

Igår var en riktigt trevlig och underhållande fredag!
Först satt vi på Balthazar och bärsade och sen drog vi oss till Olivia för att festa till det :D
Jag var sådär riktigt skönt full, utan överdrifter, sånna fyllor är så värda! De blev mycket balkonghäng, singstar och även en del african dance!

Påvägen hem slinkte jag och alex som vanligt in på 7 eleven för att köpanån slags föda, de blev en gb-sandwich för min del (Jag äter ofta glass på vinter tid för då smälter inte glassen :) )
Hur som höger så var det en skitpackad finsk framför mig som inte vistse vad han ville ha förrutom en öl men bad henne i kassan slänga ihop något ..på engelska (Öööh yeeessa I wouldeeöö likeeöö sometin, likeöö food)
finskar är verkligen askassa när det kommer till engelska!

Hon slängde ihop lite wok o sa att han absolut inte fick dricka ölen där inne!. men efter 3 min knäckte han ölen, och då var bråket igång... Han blev utslängd men kom tillbaka och då lackade några skåningar och puttade ut honom igen....skåningen kände sig lite coool i efterhand men...

Skåning - Fan va ballt de kändes ändå... men grabbar jag vågar inte gå ut nu han kommer puckla ner mig, ni backar mig va?

Finsken däremot var skitlack o stod o ringde runt till.. jag har ingen anning, sen kom min buss, jag kom hem satte mig mot min förväntan och läste stieg larsson boken kl halv 4 och åt risgrynsgröt med kanel.. fortfarande på kanelen själv :)




Jag & Cillzor
image122


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-03-01 @ 12:38:26
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0