nytt KÖTT

var på bonden i torsdags o spanade in en het man, var på bonden igår... fredags.. och såg en helt otrloigt het man, vart sugen på att sätta mig o ta en öl, men jag skulle bara hämta mitt bankomatkort som jag glömde.. så besöket blev tyvärr kortvarigt....

Men det börjar frodas riktigt köttbitar runt omkring i krokarna these days! Jag vet inte om jag ändrat min syn på killarna eller om dom bara är ännu hetare!

Aja nog om dom... idag gjord ejag ett riktigt kap, gick till H&m för att köpa basic linnen efter jobbet idag, men hittade två "jackor" också eller tröj/jackor, som kostade 200:-. Jag bestämde mig för att köpa båda + basic linnena, när jag senare satt på tuben hem så tänkte jag på at 357:- för 2 linnen och 2 jackor som kostade 200:- st var lite knasigt.. jag kikade på kvittot och till min förvåning så hade hon glömt att blippa in den ena jackan så den vart gratis... aaah alltid lika skönt med sånna här dagar!


Snart ska jag hem till Adde i Guls klass och dricka en anning, för sen ska vi på Kick off för  "en dag på det gröna" på Fellows!


http://www.endagpadetgrona.se/hem.html

Ha det köttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0