trevlig kväll

igrå hade jag som absolut roligast när jag färdades från den ena ölhaket till det andra för jag träffade några mysiga män vid bankomat som var trevliga sen gick vi skilda vägar till aolika ölhak... sen skulle jag vidare med alex och gurra till erik den här färd delen var dne roligaste vi skrattade mycket och hade riktigt skoj! spec på sleven, där har man alltid kul, nu på götgatans.. va ett tag sen man var där!vi köpte bananer, snabbmakaroner och toappaper som inflyttningspresent till erik...Erik öppnade inte ens kartongen vi kom med... vi blev lite ledsan i ögonen!1


Sen gick jag alex o markus och åt kebab den var inte så god, alex  kebab smakade kattmat min kebab rulle vara bar fööööör stor!

Här är lite cp bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0