jag som skulle sova..

Jag kom hem idag kl sex för att jag satt kvar i skolan o skrev nån sketen årsredovisning i ungt företagande.. kan de låta tristare...
Iaf jag käkade en spartansk sallad, med knappt några ingredienser... sen tog jag ett välförtjänt bad, ett bad utan att behöva känna:  - Shit!, Katia du har nu 9 min att skölja ur håret, hoppa i kläderna och slänga på lite make innan du ska vidare...

Så jag njöt av de fridfulla lugnet, o lyckades somna i badet, det är ju livsfarligt,, man kan drunkna i sömnen men jag hade fastnat med huvudet på kanten så de va nog ingen fara där... när jag väl kom upp bestämde jag mig för att försöka sova vidare... kl var nu runt halv nio..

Jag gick in på svt's webb tv iom att alla filmer o serrier jag har, har jag sett 100 ggr om.. jag satte på den nya serien Stockholm, den var rätt bra.. nu sitter jag här o skulle ju ligga o sova för att ta igen lite beautysleep..hrrmf.. ska göra ett nytt försök.. andra knaprar ju piller för att f åsömn, de ska då inte behövas för min del!

image358

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0