mössan på!

Vi som kände att vi nu var över 14 år orkade inte röra oss mot tanto utan här skulle det bärsas på riktigt - Medis - uteservering!!

vi drog till Murasaki och mördade snaps (snaps är jättemysigt) med ... ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA!?
 
Vi tog hem vinsten alla gånger, de satt fint!

Iom att det här är ett japanskt ställe så var jag illa tvungen att fråga va dom mystiska flaskorna högst upp i barhyllan var för något...

bartender - Det är Saki
Jag - najs, är det gott? hur många procent är det?
bartender - Absolut inget jag rekomenderar, det är 14%
Jag - hur äckligt kan det vara, är det i i kräk nivå?
bartender - aaa typ

I samma ögonblick kommer Färms polare in - Markus...
Han - tja, allt bra?
Jag -hej, det är bara bra, shit du måste testa Saki, riktigt gott!
(jag har precis fått en shot tequila i ett saki glas)

nån saki och några minuter senare

Markus - fyfan i helvetet du kan ju inte tycka Saki är gott, det smakar helvete!
 
Hoppsan.. vad vet jag, aldrig provat :)

image293







okej jag ska inte ljuga.. när vi väl vart snusk fulla på  tequilan och ölen så traskade vi förbi tanto för att hooka alla andra... men efter 15 min började de regna så då vart det hemgång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0