...nattbadet

jag kommer inte ihåg att kylan var outhärdig om den nu var de.. de ser inte ut att ha vart så kallt på bilderna..
Hanna agerad fotograf, de blev mest en hel del tits and ass, bilder så jag har nu sollat bort dom värsta close-up:sen...

det var kallare ovanför vattnet än under... jobbar upp värmen..

image353


BT langade första doppet, han dök i .. det var inte ens en meter djupt..
 


Jag skulle nu lyckas ta mig i vattnet igen, för att vi skulle få en bild där jag såg ut att tycka det var snuskigt varmt i vattnet...jag ville inte i igen.


han puttade i mig..

..jag fick som plåster på såret låna jackan, jag vart nöjd med min insats o klädde på mig o tog en cab.. kvällen var inte slut än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0