yes äntligen..

..börjar skolans inlämningar avta o på måndag hoppas jag vara klar med allt, vad gör man sen, 2 veckor bara glida... skönt :)

Igår var de sista Impuls innan sommaren, och det gick riktigt bra, sjukt kul var de, massa dans och Queff &Mekkanix gjorde suveränt ifrån sig, samma sak med Theovilmer o jocke, kändes riktigt värt att dom fick köra i slutet av kvällen istället för bara i bröjan, för de gick lysande och dnasgolvet var i gung konstant!

Efter Impuls gick vi  o köpte folköl mer än så behövdes inte till den redan stabila fyllan man hade arbetat på hela kvällen, sen gick vi till bågen oh spelade Flingo.. kul grejer ! sen gick vi till donken och vilmer o theo fick spontant flöde av att vilja sminka sig när dom fick syn på min mascara, .. kvällen ledde vidare med dessa fagra män i rouge och långa ögonfransar.. vi bestämde oss för att sova hos Vilmer, men jag kände att jag var tvungenatt banga ur för jag skulle be mamma lämna tillbaka mickarna innan tolv dagen efter...

bilder om kvällen kommer soooon


förresten nu har jag gjort de jag sa innan till verklighet, spanara efter ny lägenhet på nätet , är medlem i alla dom här bostadsköerna och har jobbat in en del ködagar nu... chillar nånstanns runt 500 st.. anmälde mig till en lägenhet på högbergsgatan.. en 4:a.. msåte isf hitta några att bo med... vore kul som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0