HAHAHAHAHA

Min mamma ska råna biblioteket idag.. se upp nära o kära läsare och författare håll hårt om böckerna idag!

dobbedido i lördags var jag så full så full en man jag inte snackat med på länge ringde och sa att han befann sig i Årsta...bara de var otippat men efterfesten slutade inte hans väns mosters lägenhet i Årsta eller va de va utan de bärde av till vasastan av alla kvarter.. där fann jag VÄRLDENS STÖRSTA  smirrnoff flaska på 4 liter och otroligt sköna hanar från skåne trakterna.. när vi var på väg dit fick vi en apelsin  5 cm framför oss fallande från skyn och 30 meter bort föll ett ägg ner från skyn.. något är snett hos befolkningen på kammakargatan... kl 6 var det hemgång slutgång min huvudvärk igår var icke nådig brukar aldrig få bakfylleverken på det sättet men nää de var inte kul plus at linn väckte mig från mina ynka 3 timmars sömn kl 10... jajaj nästa helg ska jag på hoffmaestro spelningen och på lördag ska jag på bal i Uppsala! asta la vista homies

Kommentarer
Postat av: Lovisa*

Galet bra blogg! Keep up the good work, girl. Ha en fantastisk dag!! //Lovisa*

2009-12-08 @ 12:13:09
URL: http://thisislovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0