gårdagen

friday? snaps? melander? - ja melanders o två flarrer vin fick de bli... vi var alla lite små trötta o blev så småningom inte så sugna på utgång tan mer spontan kväll.. men det slutade med att vi skingrades och jag o alex hookade upp med linn vid södra för att gå hem til henne o fyllekäka! de satt riktigt fint... haha sen kommer vi till dresscoden vid sängdags..


Jag - Linn har du en t'shirt man kan sova i?
Linn- Öhmm ska kolla.. tror typ inte de
.. rotar lite i garderoben och finner något helt annat..
Linn - KATIA! du måste sätta på dig den här snäääällla!!
Jag kikar på det lilla tygstycket hon håller i handen som verkar likna en gymnastik trikå.... varför inte..?

aa de blev gymnastik trikå , pyjamasfest och en rulle som vi alla kallde gristjejen... just för att d ehandlade om en tjej som unfortunately hade gristryne.. vem kommer på en sån story?



image315
trikån var rolig och förbannat tajt, ett tag trodde jag brösten skulle tryckas in i ryggen... inte så konstigt iom att senast limpan använde den var hon 10 år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0