addicted indeeed inweed hoha

Jajamen hård bakfylla det är tjack bakfyllan som slagit in igen, den är sjukt najs! Man går o pratar med sig själv och gör konstiga saker man aldrig gör på bakfyllan t.ex tömmer diskmaskinen medans man lyssnar påån gammal salsa lp skiva från päronens unga good days...
nr1: Jag tömmer knappt diskmaskinen i vanligt tillstånd till vardags, de händer inte..
nr2: när var jag senast o kollade igenom mammas o pappas skiva samling.. händer aldrig heller


över till mitt beroende..

Jag är totalt helt oförklarligt beroende till Weeds, jag vill vara med i den serien.. eller snarare jag vill leva i den serien på riktigt., Fan VA BRA DEN ÄR!

Jag måste kolla vidare beroendeframkallande biverkningar såsom plocka upp diskmaskinen kan vi inte längre gå med på över till nästa avsnitt av My beloved Weeds!






i wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0