dåså..

nu har jag bokat hostel i Mexico city när jag ankommer, dom hämtar mig på flygplatsen sen verkar det vara en hel del festligheter på de här stället Amigo hostel heter det!
läste lite reviews om vad de är för hak jag ska bosätta mig på några dagar..

good fun hostel, get your tequila boots on cos gerrado is gonna fill your mouth with it, plenty of fun to be had here, watch out for mexican mario the sex police though, he aint gonna let you get some!

michael, from England ~ Oct 2 2008

the stuff is really nice, helpful and at night very partying... free tequila ...

Julia, from Germany ~ Aug 8 2008

Lite info om mexico city...
Det bor drygt 20 000 miljoner människor i staden  och på varje kvadratkilometer bor det 6000 pers i Sverige bor det 22 personer per kvadratkilometer.. det är insane..

 - Staden sägs vara en av världens mest kriminella städer
 - dom har en sjukt stor vulkan mitt i staden

Coolt hus i Mexico City


En varm dag på marknaden
   

Häftig arkitektur
 

Världens största tjur fäktnings arena

 

Det är din dag att tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0