lyckliga dagar

Nu jävlar späder vi på med bra grejer!

1. Igår bokade jag min resa till Mexico CIty, jag drar alltså från Svea riket den 2 januari! Hem igen kommer jag inte förens tidigast 30 maj och senast 2 januari 2010 :) plus att resan var 3000:- billigare än tidigare.

2. Idag handlade Kihlen från snook av mig, samt Emma Wiklund, de blir en del A och B kändisar  nu när man uppgraderat sig från att ha jobbat i Skärholmens Centrum - eller SKHLM som de nu kallas till  Birger jarlsgatan mitt i city. Från kunder som ska ha rabatt på något som kostar 10 kronor till kunder som vill köpa 20 st kuddar 12 gardiner och massa blommor till sitt nya pool rum.

3. Jag får mer pengar än väntat i lön = sparpengar till resan

4. Jag har jobbet kvar när jag kommer tillbaka om jag vill, men förmodligen bosätter jag mig i Los Angeles California innan jag bär mitt pick och pack hem igen.

5. Stockholm är så sjukt fint!

6. Löneförhöjning i november!!


Minus

- Jag måste vaccinera mig mot alla möjliga sjukdomar innan jag lämnar landet
- Jag läste att man kan få fängelse i vissa länder i centrala America om man inte har pass på sig hela tiden. hamnar man i fängelset kan man ju bara hoppas att man har nån som kan komma med mat för det är inget polisen bidrar med!

De blir en hel del plåster på rumpan och påläsning om What to do and What not to do i en hög LOnely planets innna jag tar mitt pick och pack! Basta


Jag kommer vara en fullfjädrad surfare när jag återkommer!


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0