söndagens bästa söndag

Idag har jag spenderat 90 % av dagen åt att skratta,vi var som höga på tjack fast utan tjacket

Jag linn och Maria vaknade upps hos Viktor & Chemmo och gick och fikade på Tullys, sen tog vi en snabb koll i klädesutbudet på götgatbacken - mötte upp Sofia och gick och fikade på Waynes. Jag fick för mig att jag skulle klippa mig så jag och linn åkte till skanstull och jag droppade in hos frissan och filade lite på mitt hår nu är det fint  inga slitna toppar bara mjukt fint och frotfarande långt trots att hon kapade 10 cm.. sen köpte jag toning så nu har jag inte längre utvätxt utan de är bar najs.. dock fick jag en släng av lila i min lugg... de försvinner nog snart för färgen håller bara nån månad..


lite bilder från gårdagen kommer när jag hittar min kortläsare till minneskortet.. Men förbannat skoj var de igår iaf! Hela ligan var knöck fulla och efter några shottar Fernet med ett avslut där jag och Oskar hällde i oss varsin Jack Daniels så är det svart... kommer inte ihåg en sekund efter det... hade tydligen lagt en puke när vi kom hem till viktor o chemmo igen, jag var otalbar, lät mer som en stenålders människa: aaöööh.. rätt läskigt att jag inte gick in i dimman utan att jag försvann totalt i mörkret det är en lucka som är rätt stor där...

Väcktes mitt i natten gjorde man iaf av något annat slags: aaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0